

SEO, alebo... ako zvýšiť návštevnosť na vašej stránke a predať viac
Umiestnite sa Googli konečne vyššie a začnite zarábať na tom správnom publiku pre vašu stránku aj biznis. Použitím výkonných marketingových nástrojov pre analýzu návštevnosti a jedinečnými SEO kampaňami prispôsobenými priamo a individuálne pre potreby klienta spravíme zo SEO hnací motor vašej spoločnosti.
Nárast návštev stránky
Bounce Rate - Zníženie
Priemerné trvanie návštevy
Počet zobrazených strán
SEO Služby
Ak je vašim želaním dosiahnúť stabilného a dlhodobého rastu spoločnosti, potom je SEO práve pre vás. Prečo? Pretože pomocou SEO stratégie sa na internete zameriame práve na tých ľúdí, pri ktorých je najpravdepodobnejšie, že si vašu stránku otvoria a požiadajú o službu alebo tovar.
Naše jedinečné kampane za využitia viacerých druhov SEO, ako je On-site, Off-site a Local SEO a taktík ako je prieskum kľúčových slov, vrátane ich implementácie do obsahu stránky, vám umožnia zacieliť vaše podnikateľské aktivity na publikum, ktoré si želá nakúpiť.
To samozrejme nie je všetko a počas kampane bude náš tím pravidelne sledovať výkon a efektivitu zapracovaných zmien aby ste si mohli byť istí, že kampaň funguje najlepšie ako môže.
Ste pripravení začať optimalizovať aj vašu stránku? Napíšte jednemu z našich expertov na SEO, alebo nas kontaktujte pomocou online chatu v rohu okna.
Čo SEO obsahuje
Analýza
ON-PAGE, OFF-PAGE SEO
Reporting
Kedže v oblasti online marketingu pracujeme komplexne, vieme vám pomôcť aj s inými službami ako je napríklad tvorba webu, správa sociálnych sieti alebo dizajn a branding.
Prečo si pre SEO vybrať nás
Neobmedzujeme klienta však iba na SEO, ako od agentúry venujúcej sa online reklame môžete od nás čakať poradenstvo aj v oblasti PPC, správe sociálných sieti, dizajn a tvorba webstránok a funnelov.
A to je iba začiatok. Pri našej spolupráci budú včetky aspekty online prezentácie vašej spoločnosti pokryté na jednom mieste tímom profesionálov.
Ako Vám môže SEO pomôct s podnikaním?
SEO Audit
Profesionálny prevedný audit je základom pre správne nastavenie ďalšieho postupu. SEO audit prebieha ešte pred samotným vyhotovením stratégie. Patrí sem mimo iné analýza: webstránky, rýchlosti, backlinkov a mnohé ďalšie
Kľúčové slová
Správne určené kľúčové slová sú nevyhnutné pre určenie cieľového zákazníka. Ak chcete dosiahnúť aby sa vaša stránka nie len zobrazovala ale aj zobrazovala správnym ľuďom a taktiež dostatočnému počtu ľudí, musíme určiť správne kľúčové slova
Tvorba obsahu
Obsah je to, čo vás vo vyhľadávačoch "tlačí hore". Patria sem články, fotografie, ale aj ponúkané služby. Na každej stránke tvoríme blog, ktorý naplníme témamy, ktoré sú vhodné pre vašu firmu a zároveň súhlasia s určenými kľúčovými slovami.
On-Page optimalizácia
Sem patrí to čo neovplyvní obsah. Ide najmä o "neviditeľné" časti webstránky ako je napríklad jej rýchlosť, dizajn, veľkosť súborov a čitateľnosť obsahu. Patrí sem samozrejme oveľa viac faktorov, ktoré sú viac alebo menej dôležité pre pozíciu v Google.
Zistite o SEO viac
No posts found
-
Apr, 2025
SEO dnes
V posledných rokoch algoritmus vyhľadávačov "dospel" a je schopný rozpoznať, či je obsah na Vašej stránke relevantný alebo nie a na tom základe určí pozíciu na kľúčovom slove. Mnoho marketérov, ktorí si uľahčovali prácu pofidernými skratkami končí so svojou prácou.
-
Jan, 2011
Panda update
V roku 2011 stále kazili vyhladávaniu reputáciu stránky, produkujúce nízko kvalitný obsah ale vysokú návštevnosť, väčšinou kvôli zárobku na reklame, ktorý často presahoval obrovské čísla.
Google Panda update zapríčinil, že veˇľké množstvo týchto stránok stratilo zo dňa na deň takmer všetku svoju návštevnosť
-
Jan, 2006
Analytics a sitemaps
Google Analytics. Tento bezplatný webový nástroj bol pri uvedení na trh taký populárny, že správcovia webu zaznamenali výpadky. Google Webmaster, ktorý je teraz známy ako Search Console, umožňuje správcom webu zobraziť chyby pri prehľadávaní, zistiť, aké vyhľadávania zobrazili váš web, a požiadať o opätovné zahrnutie.
Sitemap XML získlai univerzálnu podporu vyhľadávacích nástrojov. Súbory XML sitemap umožňujú webmasterom zobraziť všetkým vyhľadávačom všetky adresy URL na ich webových stránkach, ktoré sú k dispozícii pre indexovanie.
-
Jan, 2004
Personalizácia
Okolo roku 2004 začal Google a ďalšie popredné vyhľadávače zlepšovať výsledky pri dotazoch, ktoré mali geografický zámer (napr. Reštaurácia, inštalatér alebo iný typ firmy alebo poskytovateľ služieb vo vašom meste)
Bolo to tiež v roku 2004, kedy spoločnosť Google a vyhľadávacie nástroje začali na prispôsobenie výsledkov vyhľadávania viac využívať údaje o koncových používateľoch, napríklad históriu vyhľadávania a záujmy. -
Jan, 2001
Problémy s názvom?
Stretávame sa s množstvom pokusov o rebranding SEO, podmienený najmä tým, že pojem nie úplne pomenúva to čo v skutočnosti predstavuje. Snaha zmeniť SEO na Search engine marketing a Search experiece optimalization však nedosiahla úspech.
-
Jan, 1997
Počiatky SEO
Za začiatok SEO môžeme považovať vznik prvého vyhľadávača. Podľa všetkého za vznikom tohto pojmu stojí reklamný menežér rockovej skupiny Jefferson Starship, ktorému sa nepáčilo, že pri vyhľadávaní sú až stvrtí v poradí.
Zvýšte tržby s našimi službami!
V prípade, že už vám niekto SEO robí, ale nie ste spokojní, oslovte nás a analyzujeme vykonanú prácu, spolu s návrhom riešenia.